Around the world in 5 months!

Nog 1 nachtje slapen!!

De voeten zijn na een zonnige 4daagse weer aardig bijgetrokken en klaar om weer in de wandelschoenen te verdwijnen, want woensdag is het zover, ons grote wereldreis-avontuur gaat dan eindelijk beginnen!  Ik (suus) heb straks een 3e poging gedaan (na een eerste en tweede schifting van jurkjes en lange broeken..) om mn backpack in te pakken, maar dat is nog een hele opgave.. De ritsen staan nu op springen, maar hij zit dicht! Straks proberen wat te slapen, maar door de zenuwen zal het waarschijnlijk een kort nachtje worden.. Ach we hebben een vlucht van 13 uur voor de boeg dus aan tijd om bij te slapen geen gebrek :) Voordat we vertrekken willen we iedereen nog even bedanken voor de gezelligheid tijdens de borrel(s), de lieve kaartjes, gelukswensen en cadeautjes! We gaan jullie missen!!  Onze vrienden hebben gedacht dat wij ons misschien wel gaan vervelen tijdens de reis en hebben daarom iets creatiefs bedacht.. De 'paul en suus travel challege' (lees: in elk land opdrachten uitvoeren en daar fotos of filmpjes van maken) Ja, je leest het goed we moeten nog aan de bak tijdens onze vakantie, want wij als perfectionistische fanatiekelingen gaan natuurlijk voor de speciale verassing bij thuiskomst! Zo das wel weer genoeg gelult! Wij hopen dat jullie onze reisverslagen met veel plezier gaan lezen en reacties vanaf het thuisfront zijn natuurlijk zeer gewenst! Zonnige groeten uit (nu nog) Kuuk

de buv (rianne)

Paul en Suus wij wensen jullie een goede reis. Lekker genieten van dit groots avontuur. Wij zullen jullie reisverslagen met een jaloerse blik volgen haha.
Veel geluk en een goede reis gewenst.
Maarten Yenthe Myrthe en Rianne xxxx

Simone

Hallo Suus en Paul,

Heel veel plezier tijdens jullie reis!! Geniet er met volle teugen van en ik volg jullie reisverslag met veel plezier want ben natuurlijk erg benieuwd naar de mooie foto's, video's en verhalen.

Kus Simone

Ton en Wilma

Ook ik (wilma)heb een kort nachtje gehad, toeval???
Geniet, beleef. ervaar, en doe enz.....

Viele Grüsse aus die Schweiz.
XXX

Ton en Wilma

Netty Henk

We hebben gisteren op een zonnig schiphol jullie uitgezwaaid het derde raampje van achteren, we konden jullie ook nog zien ook, Veel plezier in singapore kus papa mama

Liesbeth

Hoi Suus en Paul
Wij willen jullie een fantastische en onvergetelijk ris toewensen.Wij blijven jullie volgen via de site.
Groetjes Paul en Liesbeth