Around the world in 5 months!

Our spaceship has returned to space :-(

Als eerste, bedankt voor al jullie lieve en grappige reacties, erg leuk om zoveel vanuit het thuisfront te horen!! Keep up the good work! Na 4 weken trouwe dienst hebben we vandeweek onze camper 'Rosie' weer in moeten leveren. We zijn van Cairns langs de kust naar Sydney gereden, met af en toe een lus door het binnenland. Zoals jullie al op de foto's hebben gezien, zijn we onderweg genoeg mooie dingen tegen gekomen, met als hoogtepunt het walvis spotten! Dieren van 20 meter die onder je catamaran doorzwemmen, supergaaf!!  Verder hebben we nog ondekt dat: - Australie heel veel mooie nationale parken heeft. - Kookabaru's (vogel) erg fotogeniek zijn, maar ook van bacon houden (welke we net onze bbq wilde leggen!) - We goede vuurtjes kunnen maken in nationale parken. - Kustplaats Coffs Harbour een Nederlands 'dorpje' met klompenmakerij, de Libelle en hagelslag heeft. - Pelikanen best groot zijn en erg eensgezind. Hoe verder we naar het zuiden reden, hoe kouder het helaas ook werd.. We hebben inmiddels al een muts en dikke trui aan onze garderobe toegevoegd. In de camper slapen was soms ook fris, vooral toen we een uitstapje westelijk van Sydney maakten naar de Blue Mountains. Daar was 's ochtends vorst aan de grond!! Maar de mooie natuur daar maakte gelukkig veel goed. Nu in Sydney slapen we weer in een, lekker warm, hostel. Vandaag hebben we een stadswandeling gemaakt en ontdekt dat Sydney echt een hele diverse en mooie wereldstad is. Natuurlijk hebben we de bekende toeristenattracties bezocht, Operahouse, Harbourbridge en hebben we een tochtje gemaakt met een Sydney ferrie.  Winkels zijn hier trouwens al helemaal bezig met de kerst! In Nederland liggen de pepernoten in de winkels, maar hier hangen al kerstversieringen in de etalages. Over 1 nachtje halen we weer een nieuwe camper op welke ons naar Melbourne gaat brengen, waar we dan nog een heerlijk weekje kunnen relaxen (vakantie houden, zoals pap zei) voordat onze reis verdergaat richting Nieuw-Zeeland!! Groeten uuut Zitnie

Reacties

Reacties

Cillie

Leuk om weer een verhaal over jullie reis te lezen. Ik lig nog in mijn bed, en probeer er zo meteen uit te stappen. Het regent hier al sinds vannacht. Echt een heerlijk vooruitzicht om straks op de fiets te stappen naar het werk. Maar ik zal er wel uit moeten want de 2 baby's moeten even lekker uit razen voor dat ze zich weer de hele dag moeten gedragen in de gang. Lees ze slopen alles als je niet op past. Nou luitjes have fun!! Xoxo cillie billie

marijke

En gelijk weer iedereen aan het mailen. Ja je ziet er wordt veel tijd versleten achter de computer. Leuke berichten wee. Hier is alles goed Wij zitten nederlands voetbal te kijken. Wist je al dat Anne de famliewisselbeker heeft gewonnen? Samen met Ria heeft ze gesumoworsteld en heeft gewonnen. Liefs de Giesbertjes

mariek en sjoerd(zoals de familie zou zeggen)

heej suus en paul

wat leuk om weer een verhaal van jullie te lezen en die mooie foto`s te zien.je ziet er goed uit suus!!!
ik hoorde ook van jullie pap dat het wel koud daar was,hier ook trauwens maar ja jullie krijgen wel weer mooi weer als het goed is.
ik ben met de foto`s bezig die stuur ik naar je op, via de mail.
tot snel dan maar weer.
kus kus marieke en de kleine lieve sjoerd

de buv Rianne

Hee wat toevallig daar komt mijn kapper ook vandaan:
uit Zitnie!! hihi

Theo de Klijn

Hoi Paul en Suzanne c.q. Suus,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik jullie reis maar uit een ooghoek volg. Marleen geeft regelmatig door waar jullie zitten en ik bekijk dan wat foto’s. Vandaag (zondag vrij!)heb ik de moeite genomen om wat verslagen te lezen. Fantastisch wat jullie mee mogen maken en wat is dit een verrijking van jullie leven. Deze belevingen nemen ze nooit meer van jullie af.
Ik wens jullie een goede, fijne en gezonde voortzetting van jullie reis!
Gr. Theo.

Rob & Marieke

Wat klinkt jullie reis toch heerlijk!
Hier gaat het gewone leventje gewoon door, missen jullie geloof ik vrij weinig aan...
Geniet lekker van de week relaxen, en van Melbourne! Wij blijven ondertussen genieten en wegdromen bij jullie verhalen en foto's! Tof hoor zo'n groot aventuur!

Groetjes

Rob & Marieke

Rob & Marieke

bedoel natuurlijk avontuur!

ellen en teun

hoi hoi suus en paul
leuk deze site en mooie foto`s echt leuk om allemaal te lezen.
hier gaat alles goed. op m`n nieuwe werk gaat ook alles goed. marieke wordt echt als mooi rond ben benieuwd.
verder heb ik niet veel te vertellen geniet van de reis verder en we houden het in de gaten waar jullie allemaal komen leuk hoor groetjes ellen en teun

Amber

Hé suus en Paul! Klinkt allemaal gaaf zeg, vooral met die walvissen, haha ik denk dat ik mijn broek vol had gescheten... Maar wat gaaf! Geniet er nog lkkr van.. Goede vlucht maandag! Dikke kus am

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!