Around the world in 5 months!

Welkom op onze Reislog!

Welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwijons bevinden en waarwij zijngeweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Paul & Suzanne

Amber

Yeahhh vet cool!
Mooi gedaan hoor suuzie Q.
Ik ga je elke dag volgen ;-)
maar gelukkig ben je nog niet weg.
Love ya! X am

inge

Heej suus en paul

De site ziet er erg mooi uit ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken! :)
Ga jullie wel btje missen, maar dat duurt nog ff he :) eerst nog ff borrelen!
Tot snel!

xxx
Je zussie

Angeline en Bert

Hoi Paul en Suus,
Mooie site, ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken. Dus wij gaan jullie zo zeker volgen.
Succes met alle voorbereidingen.
Tot op de borrel.
Groetjes

Ton en Wilma

Hee (bijna)wereldreizigers,

Ziet er strak uit. Natuuuurlijk gaan wij jullie avontuur volgen!!

X
Ton en Wilma

Thea en Stef

Hallo Paul en Suus

Wat leuk deze wereldreis-site.

We gaan er zeker vaak op kijken.

succes en een

dikke kus tot op de wereldreisborrel.

Joke Kuperus

Hoi Suzanne en Paul,

Geweldig dat jullie zo'n mooie reis gaan maken. Dat het maar een reis mag worden die onvergetelijk zal worden. Succes samen en een hele fijne tijd.
grtjs Joke

John Kouwenberg

Hé Suus en Paul,

Leuk dat jullie dit gaan ondernemen, toch een droom of voornemen van vele van ons alleen schort het dan in de uitvoering. Goed dat jullie doorzetten, heel veel plezier en geluk tijdens deze reis. Ga jullie volgen.

John

Dien

Hey Suus en Paul....... Ga lekker samen genieten van jullie 5 maanden rond de wereld !! Hartstikke leuk dat we jullie mogen volgen. Kan me nu al op jullie mooie verhalen en foto's verheugen.
Knuffel van mij xx

Netty en Henk

Lieve Suzanne en Paul geweldig wat julie gaan doen , we zullen jullie wel missen maar via deze site kunnen we jullie elke dag volgen geniet ervan heel veel knuffels mama papa

Lise

Heeeej suus en paul,

Oeeee bijnaaaaa!
Veel plezier! Ook van de familie!

beetje jaloers dat jullie naar New york gaan :D!

Groetjes kusjes Lise

pascal,renate,anouk,wout,dirk en joep.

we will keep you in the holes.

Johan

Paul & Suus, vergeet voor jullie gaan niet jullie twitter openbaar te maken... dan komen jullie berichten automatisch op jullie challenge site:

Anouk

Paul & Suzanne,

Heel veel plezier op jullie grote reis morgen..
Geniet ervan, maar dat zal vast wel goed komen ;)

Groetjes Anouk (van BDO en Kuuk ;) )

steven janssen

halo suz en paul ik heb de fotos gezien het is wel in drukwekend vooral die van suz met het krokendillen leren tasje maar suz nog profiesat met je verjaardag
en nog veel plezier met de rond rijs

john kouwenberg

Hé suuz en paul, geweldig mooie reis maken jullie. Ik zag een mooie tas van louis vutton is suuz haar armen. Ben benieuwd hoe je die thuis kreeg. Had je met je verjaardag nog een sms gestuurd maar bij deze nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens mij doet de reisbudha ook goed z'n werk??